HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Het plaatsen van een bestelling kan niet eenvoudiger zijn. Zodra je een item op de site hebt gezien dat je leuk vindt, klik je op de knop Toevoegen aan winkelwagen. U wordt doorgestuurd naar het winkelmandje, als u meer artikelen wilt bestellen, selecteert u gewoon de knop Doorgaan met winkelen. Als u klaar bent om af te rekenen, drukt u op de betaalknop, waar u wordt geleid door ons eenvoudige uitcheckproces. Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen via webshop@wildernisamsterdam.nl

HOE WEET HET DAT DE BESTELLING ONTVANGEN IS?

Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt u een e-mail ter bevestiging op het opgegeven adres. Komt deze om welke reden dan ook niet binnen, stuur dan een e-mail naar webshop@wildernisamsterdam.nl

WANNEER WORDT MIJN ORDE VERZONDEN?

We proberen uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Houd er rekening mee dat Wildernis voornamelijk een bakstenen en mortelwinkel in Amsterdam is en op drukke tijden kan het soms tot 1 werkweek duren om de bestelling te verwerken. In dit geval zal een e-mail naar u worden verzonden! Zodra we de bestelling bij het postkantoor hebben afgeleverd, ontvangt u een e-mail met een track en trace-code.

De dag van aankomst van uw bestelling is afhankelijk van de postdienst van uw land.
Neem voor dringende bestellingen of vragen contact op met webshop@wildernisamsterdam.nl, we proberen u altijd te helpen!

WAT ZIJN DE VERSCHEPINGSKOSTEN?

U vindt de details bij uw afhandeling. Alles wordt geleverd met verzekering en tracking

Nederland:
klein (past door brievenbus) € 3,95
regulier € 6,95

Europa zone 1:
klein € 11, –
regulier € 14, –

Europa-zone 2 + 3
klein € 14, –
regulier € 20, –

Wereld:
klein € 14, –
regulier € 30, –

Wanneer u meerdere producten bestelt, wordt het gewicht van uw bestelling zwaarder en kunnen de verzendkosten in sommige gevallen hoger zijn.

Als u wilt, kunt u ervoor kiezen om uw bestelling verzekerd te laten zijn. Stuur dan een e-mail naar webshop@wildernisamsterdam.nl

Wildernis is niet aansprakelijk voor verlies, schade, kosten of onkosten in verband met vertraging bij verzending of levering.

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

We proberen een heel duidelijke beschrijving van onze producten te geven, maar we kunnen ons ook voorstellen dat het soms gewoon niet is wat u had verwacht. U kunt ons altijd een e-mail sturen voordat u bestelt als er iets is waarvan u niet zeker bent. Als u toch niet tevreden bent met de bestelling, kan deze binnen 14 dagen na levering worden geretourneerd, vergezeld van de originele bon, in perfecte staat en in de originele verpakking. Stuur uw retour aanvraag naar webshop@wildernisamsterdam.nl vergezeld van het bestelnummer.
Kapotte of beschadigde goederen bij levering zijn voor uw eigen rekening en risico. We zullen geen bestellingen terugbetalen die beschadigd zijn door transport.

HOE KUNT IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

U kunt uw bestelling per post retourneren. Stuur ons een e-mail en wij zullen u de informatie verstrekken die u nodig heeft.

We raden u aan uw retourzending te verzenden met behulp van een traceerbare methode! Totdat we uw terugkeer naar onze winkel hebben ontvangen, zijn de items en hun conditie uw verantwoordelijkheid.

We sturen u een e-mail om te bevestigen dat uw retourzending is ontvangen en de teruggave is verwerkt. Uw terugbetaling wordt teruggeboekt via de oorspronkelijke betaalmethode. Het duurt maximaal 3-5 dagen voordat uw teruggave op uw bankafschrift wordt weergegeven.

Retourleveringskosten worden niet terugbetaald.

UITWISSELING

Helaas zijn we niet in staat om uitwisselingen te verwerken, we adviseren om een ​​artikel te retourneren en een nieuwe bestelling in te dienen.