HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Wanneer je iets wilt kopen klik je op de knop “Toevoegen aan winkelwagen”. Je wordt dan doorgestuurd naar het winkelmandje, en kan vanuit daar direct afrekenen.

Als je daarnaast nog meer artikelen wilt bestellen kan je met de knop “Doorgaan met winkelen” terug naar de webshop. Als je klaar bent om af te rekenen kan je ook via het winkelmandje in de menu-balk naar de betaalpagina.

Als je problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen, en dan helpen wij je graag persoonlijk verder.

HOE WEET IK DAT DE BESTELLING ONTVANGEN IS?

Zodra de bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail ter bevestiging op het opgegeven email adres.

Komt deze bevestiging binnen een uur niet binnen? Stuur dan een e-mail naar webshop@wildernisamsterdam.nl en dan kijken wij of de bestelling correct is verwerkt, sturen we de bevestiging nogmaals, of helpen we je verder.

WANNEER WORDT MIJN ORDER VERZONDEN?

We proberen je bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Houd er rekening mee dat Wildernis voornamelijk een ‘echte’ winkel in Amsterdam is, en dat het op drukke tijden tot soms 1 werkweek kan duren om de bestelling te verwerken.

Zodra we de bestelling bij het postkantoor hebben afgeleverd ontvang je een e-mail met de track en trace-code. De dag van aankomst van je bestelling is afhankelijk van dag van verzenden en opties berzorgen van de berzorgdienst in jouw land.

Neem voor spoed bestellingen of andere vragen contact op met webshop@wildernisamsterdam.nl. We proberen altijd persoonlijke oplossingen te vinden!

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Je vindt de details bij de afhandeling van je winkelwagentje of volgens onderstaande zones. Neem meteen contact met ons op als we ergens mee kunnen helpen, iets kunnen verduidelijken, of iets uitzoeken.

Alles buiten cadeaubonnen wordt geleverd met track & trace.

Als je een order plaatst van minimaal 45 euro, betaal je voor verzending binnen Nederland geen verzendingskosten of krijg je wereldwijd €7 korting op de verzendkosten!

Nederland:
Small (past door brievenbus)      € 4,-
Regular (tot 10kg)                          € 6,50
Large (10-30kg)                              € 13,-

Cadeaubonnen                              € 2,-

 

Voor verzending buiten Nederland werken wij met 3 zones. Word je land niet vermeld? Stuur dan een bericht naar webshop@wildernisamsterdam.nl en dan zullen we je graag verder helpen.

Europa zone 1:
België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

Small (brievenbus)     € 11, –
Regular tot 2kg           € 14, –
Medium 2-5kg            € 20, –
Medium 5-10kg          € 25, –
Large 10-20kg            € 34, –
Large 20-30kg            € 45, –

Cadeaubonnen           € 3,-


Europa-zone 2 + 3:

Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije, Zwitserland.

Inclusief: Andorra, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Groenland, IJsland, de Kanaaleilanden, Kosovo, Liechtenstein, Malta, Montenegro, San Marino, Servië, Vaticaanstad.

Small (brievenbus)     € 11,-
Regular tot 2kg           € 20,-
Medium 2-5kg            € 25,-
Medium 5-10kg          € 31,-
Large 10-20kg            € 40,-

Cadeaubonnen          € 3,-


Wereld:

Wij leveren ook wereldwijd via de webshop automatisch naar Aruba, Bonaire, Australië, Canada, Curacao, Costa Rica, Israel, Japan, Nieuw-Zeeland, Sint-Maarten, Sint Eustatius en Saba, Suriname, Verenigde Staten.

Neem contact met ons op als je naar een land wil laten verzenden dat niet vermeld staat, en dan bekijken wij graag wat de mogelijkheden zijn.

Small (brievenbus)     € 17,-
Regular tot 2kg           € 25,-
Medium 2-5kg            € 35,-
Medium 5-10kg          € 59,-
Large 10-20kg            € 106,-

Cadeaubonnen           € 3,-

 

Wanneer je meerdere producten bestelt, wordt het gewicht van je bestelling zwaarder en zullen de verzendkosten automatisch worden aangepast.

Wil je meer dan 30kg versturen (of 20kg wereldwijd?) Of je bestelling verzekerd laten verzenden? Stuur dan een e-mail naar webshop@wildernisamsterdam.nl

Wildernis is niet aansprakelijk voor verlies, schade, kosten of onkosten in verband met vertraging bij verzending of levering.

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

We proberen altijd duidelijke beschrijvingen van onze producten te geven, maar we kunnen ons ook voorstellen dat het soms gewoon niet is wat je had verwacht. Je kunt ons altijd een e-mail sturen met vragen voor je besteld, en dan helpen we je graag verder.

Als je toch niet tevreden bent met je bestelling kan deze binnen 14 dagen na levering worden geretourneerd. Vergezeld van originele bon, in originele staat en verpakking kan je een aanvraag voor retour naar webshop@wildernisamsterdam.nl sturen. Daar helpen we je graag verder retour te sturen, of een andere oplossing voor jouw probleem te vinden.

Kapotte of beschadigde goederen bij levering zijn voor uw eigen rekening en risico. We zullen geen bestellingen terugbetalen die beschadigd zijn door transport.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen per post retourneren. Stuur ons voor retour sturen een e-mail, en dan sturen wij je de informatie die jij nodig hebt om het snel en goed te laten verwerken.

We raden je aan alle retourzendingen te verzenden met track & trace. Totdat we de items in onze winkel hebben ontvangen zijn deze en hun conditie nog niet onze verantwoordelijkheid.

We sturen je een e-mail om te bevestigen dat de retourzending is ontvangen en de teruggave is verwerkt. De terugbetaling wordt teruggeboekt via de oorspronkelijke betaalmethode. Het duurt maximaal 3-5 dagen voordat deze  op je bankafschrift wordt weergegeven.

Verzendkosten zijn voor de koper en deze worden niet terugbetaald.

RUILEN

Helaas zijn we niet in staat om artikelen om te ruilen, we adviseren om een ​​artikel te retourneren en een nieuwe bestelling in te dienen.